tisdag 4 augusti 2009

"Kippis"

Renaissance Man Mix for Sixpack France
(direct download)

Tracklist:
Felix Da Housecat & DJ Gregory: Kickdrum Soundclash (Renaissance Man Bootcut) - CDR
James Braun & Dan M: Lesson 1 - Mothership
Rene Bourgeois: 4 My Recordz - Supdup
Christian Martin: Balance And Ridum - Cadang
Sissy Nobby: Lay Me Down (Renaissance Man Remix) - Mixpak Records
Kolombo: LOL (Kolombo Remix) - Hypnotic Music
Style Of Eye: Retur 2 (Rythym Version) - CDR
Blind Minded: Tekatek - Trapez
Green Velvet: It's Time 2 Jack - Cajual
Manna: Some Girls / Some Boys (Downtown Remix) - Suomen Musiikki
Renaissance Man: What Is Guru (Riva Starr Remix) - Sound Pellegrino
Jesse Rose: Heavy Still (Zombie Disco Squad Remix) - CDR
Renaissance Man: Canto Della Kalimba Bootcut - CDR
Erich Lesovsky: Riot Beatz - Stil Vor Talent
Derrick Carter: Friends - The 1:00 Club - Classic Recordings


/ Unqonditional

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar